vissa klagar på kissie.se

jag förstår inte, varför ska alla klaga på henne? hon har ju inte gjort nått och ja jag vet alla säger så. Jag tycker att okej hon kanske är lite så ''fjortis'' men endå, hon lever livet. t.ex som blondindbella.se hennes kompis blev miss handlad för att han kände blondinbella, det var alltså en kille som hade kommit fram till kompisen till blondinbella när han stog på tågstationen tror jag det var. Så var det en kille som kom fram till han och fråga om han kände blondinbella och så sa han ja vadådå? Så slog killen ner han, och han visste inte ens vem det var, han som blev nerslagen! helt sjukt säger jag bara.

I förrgår var jag med min faster och hennes kille på stan :D det var jätte kul, jag köpte en klänning ( ska ta kort på den sen ). Hmm, fast det som inte var så roligt var att jag frös! Det var liksom 25grader i solen och jag hade jacka! Efter vi hade gått på stan åkte vi till min kusin, dom har köpt hus, de va jätte fint :) Mariell var där, mitt urgulliga kusinbarn!! x)


Kissie.se! :)

Hej då <3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

tack för kommentaren :)

2008-08-14 @ 18:15:59
URL: http://isna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0