Ny design - säg själv vad du tycker!!

Jag vaknade av att klockan ringde sen så somnade jag om, sen så vaknade jag igen av att jag hade ont i nacken, och sen igen för att pappa ropade på mig. Jag somnade om och vaknade igen av att hundarna stog på mig och puttade på mig! Jag skulle stänga av fläckten och så gjorde jag illa mig på en kaktus sen så skulle jag stänga av fläckten då stoppar jag in fingret i fläckten för det finns inget skydd på den eller jag har tagit bort det! Kul morgon, Sen så skulle jag käka knäckermacka så satt mamma och pappa vid bordet jag läste tidningen så sa jag, jag kommer säkert tappa mackan i tidningen, efter ett tag så berättar mamma om någon så kollar jag mot fönstret GISSA VAD SOM HÄNDER? Jag tappar mackan i tidningen :s x) HAHA!


Johanna skulle städa rummet sen så kommer hon, så det kanske blir bilder, vem vet =)


Vad tycks om min nya design?? =)

Kommentarer
Postat av: Camilla

fin

2008-08-02 @ 13:08:31
URL: http://artondejuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0