dålig på att uppdatera

förlåt att ja inte uoppdaterat ! men jag har alltså börjat skolan idag :d 7:an de känns inte som man har gjort det faktist, mycket konstigt! ah jag har inte så mycket att säga, lr jag var med johanna och elisabeth i dag vi typ fulade oss! jätte rolit, elisabeth satt och förklarade nånting som skulle vara rolit och hon skratta åt varje ord hon sa, jag satt och kollade på henne när hon skratta med sån konstig blick x) och sen johanna satt och flippa med mobilen! men hör hur det låter! Aja ska sitta på msn nu ett tag till sen ta bort sminket och sen ska ja prata lite i telefon :) sen så försöka sova, eller forstätta sitta  på datan få se om ja somnar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0